Warning: Use of undefined constant _google_analytics_adder - assumed '_google_analytics_adder' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/inforbox/ftp/akademia/wp-content/plugins/google-analytics-adder/settings.php on line 116
Jak wyrzeźbić mięśnie brzucha w pięciu prostych krokach? - DBX Sport
Jesteś tutaj
Jak wyrzeźbić mięśnie brzucha w pięciu prostych krokach? Dieta Trening siłowy 

Jak wyrzeźbić mięśnie brzucha w pięciu prostych krokach?

Jak poprawić wygląd brzucha?

Płaski i właściwie zarysowany brzuch jest celem znacznej większości osób uprawiających aktywność fizyczną. Niestety jednak, osiągnięcie go jest znacznie trudniejsze niż mogłoby się wydawać – nie polega bowiem na wykonywaniu setek brzuszków dziennie.

Poniższe pięć kroków pomoże nam osiągnąć postawiony sobie cel, jeżeli tylko pamiętać o regularnym ich stosowaniu. Dzięki poniższemu artykułowi nasi czytelnicy dowiedzą się jak zredukować nadmiar tkanki tłuszczowej i uzyskać płaski, estetyczny brzuch.

 

Krok 1: Treningi kardio i wytrzymałościowy.

Utrzymywanie odpowiedniej wagi ciała jest kluczem do walki o płaski, piękny brzuch. Możemy oczywiście każdego dnia wykonywać dziesiątki brzuszków, jednakże jeżeli masa ogólna naszego ciała jest zbyt duża, wysiłki te spełzną na niczym. W wielu przypadkach doskonale wyrzeźbione mięśnie ukryte będą za tkanką tłuszczową. Zastosowanie ćwiczeń wytrzymałościowych oraz kardio pomoże nam spalić kalorie oraz utrzymać zadowalającą sylwetkę. Starajmy się wykonywać je przez co najmniej 30 minut około 4 dni w tygodniu, a zmaksymalizujemy efektywność treningu.

 

Krok 2:Ćwiczenia mięśni brzucha.

Ich trenowanie jest niezbędne, aby uzyskać pożądany efekt – nie zapominajmy jednak o różnorodności. Standardowe brzuszki połączmy ze skłonami do boku, czy też tzw. sprężyną. Pracujmy nad wszystkimi partiami mięśni: prostymi, skośnymi i poprzecznymi.

 

Krok 3:Zdrowe odżywianie.

Trening kardio i ćwiczenia na mięśnie brzucha nie przyniosą efektu, jeżeli z pożywieniem dostarczać będziemy nadmierną ilość kalorii. Niezwykle istotne są produkty spożywcze składające się na naszą dietę. Powinny się w niej znaleźć owoce, warzywa i produkty pełnoziarniste.

 

Krok 4:Unikajmy nadmiaru sodu, alkoholu i napojów słodzonych.

Wszystkie one dostarczają ciału pustych kalorii i utrudniają wypracowanie mięśni brzucha. Nawet napoje dietetyczne, które to nie zawierają kalorii mogą być szkodliwe dla ciała i sprawiać, że będzie ono zatrzymywać płyny.

 

Krok 5:Właściwe nawodnienie.

Pijmy duże ilości wody, aby uniknąć wzdęć, które to sprawią, że wypracowane mięśnie staną się niewidoczne. Nawet jeżeli przyjęliśmy z posiłkiem zbyt dużo sodu, odpowiednia ilość wody pozwoli go szybciej przetrawić i rozpuścić. Nawadnianie pozwala także usunąć z organizmu toksyny, przyspieszyć metabolizm i zmaksymalizować efektywność treningu.

Rating: 2.4. From 5 votes.
Please wait...

Powiązane posty

Zostaw komentarz

Polub naszą stronę na Facebooku – znajdziesz tam Szkolenia, Ciekawostki, Konkursy i Rabaty na sprzęt!